Helt til LA

og vi er på vei igjen! Dette har virkelig vært en vanvittig måned for oss når det gjelder reise – ikke at vi klager.

Men med vår helt siste tur til Sør -Afrika bare bare over, og nå flyet vårt til LA for omtrent å gå ombord, har vi innen slutten av måneden klokket opp 13 flyreiser. heldig for noen!

Denne turen til USA har vært på kortene i evigheter, så vi er i ekstase for å endelig komme oss tilbake der. Planen vår er å se LA, besøke Kansas City Mo, utforske Chicago igjen og deretter avslutte med en sjarmerende bit av chill -tid i San Diego.

Men først opp, den vanvittige byen Mavericks og Motion Picture -stjerner. La her kommer vi!

Når vi forbereder oss til å ta farvel med Sydney, fra våre komfortable seter i New Zealand Service Lounge, beundrer vi våre boardingkort. Av alle flyene våre så langt denne måneden, er dette en som skal være den mest minneverdige.

Vi prøver ut den nye United Airlines Polaris Service Class!

Det er riktig, for en gangs skyld svinger vi til venstre når vi går ombord og drar helt opp til fronten. Rad 1, baby!

Ikke bare er vi i ferd med å glede oss over 11 timer med Airborne Comfort Uniteds nye Polaris -program, vi er også på et av de nye Dreamliner -flyene. Den er full av kule funksjoner som vindus persienner.

Du kan merke at det ikke er noen.

Det er fordi du kan dempe dem elektronisk. Når du trykker på knappen, løper en elektrisk strøm gjennom dem gradvis snur glasset mørkt. veldig kult.

Vi er ønsket velkommen til setene våre med massive glass champagne og en bunke med ting for å holde oss glade på flyturen.

En dyne, en minneskum -lumbal pute, et vakkert teppe fra Saks 5th Avenue, og en fantastisk myk pute for oss å sove på når det er sengetid. Å, og ja, disse setene lekker seg helt inn i senger. Perfekt!

Det er utrolig hvor mye benplass det er her. Og det er nesten nok lagringsplass til at vi ikke trenger å bruke overhead -binger. Dette er måten du vil dukke opp til LA. Kjære vene!

For å få ting til å bevege seg, serveres vi et lett måltid – den mest tøffe delen av denne prosessen er å velge fra menyen.

Det er virkelig utrolig forskjellen mellom matklasse mat og de tingene de gir deg i Polaris -virksomheten. Dette smaker faktisk godt!

Å, og ja takk, jeg får litt ost etter måltidet. Takk skal du ha!

Vi ankommer LA Feeling Fresher enn vi noen gang har kommet så langt. Det er som om vi bare har vært i luften noen timer.

Jeg ønsker ikke denne turen bort, men jeg gleder meg veldig til vår hjemmebundne flytur om et par uker!

LA – som normalt – er like varm, sofistikert og så merkelig som alltid. Det er alltid den følelsen av noe uventet om å skje her. Du vet aldri hva du kommer til å se rundt neste hjørne.

Vi tar oss til hotellet vårt. Vi bor i standarden i Vest -Hollywood. Det er et veldig kult hotell som har følelsen av et av de morsomme hotellene vi bodde i da vi sjekket ut Palm Springs-en blanding av superkule interiør og vintage 50-tallsmoteller.

Det er også litt av et feststed. Du trenger ikke å sjekke ut før middag her, men du kan bare sjekke inn etter 16:00.

Flyet vårt landet klokka 06.00.

Ser ut som vi har litt tid til å drepe.

Heldigvis var vår Uber -bilist her veldig nyttig med å kjenne noen kule steder å treffe i nabolaget, så vi lar sekkene våre ligge på hotellet og mooch av på jakt etter moro skyld.

Moro, i dette tilfellet, i form av en hotdog!

Pink’s Hotdogs har vært her i årevis. 79 år faktisk. Det som startet som en ydmyk hotdog -vognseier Paul Pink dyttet rundt for å avverge sult i depresjonen omgjort til butikken du ser her.

Pink’s er mest populær for sine chilidoger, og har en kultfølging i LA. Faktisk kommer kjendiser fra fjern og stor for å lage sine egne vanvittige versjoner av Mr Pinks originale Dawg. Det er normalt en massiv kø her, men vi er heldige.

Vi er også heldige som finner en ‘faceout’! Ganske gledelig med denne.

Etter å ha gått nesten hver gate i Vest-Hollywood (vi er opp til rundt 22 000 trinn nå) og salighetsklassen har slitt av, drar vi tilbake til hotellet for å se om vi kan oppnå tidlig innsjekking.

Nei.

Så det er bare en ting for det: tilbake til bassenget og knekk en øl.

Solen begynner virkelig å varme opp ting ved bassenget, så vi trekker oss tilbake til det kjøligere (og veldig kjølige) salongområdet. Standarden er virkelig et sjarmerende hotell … Jeg skulle ønske at husholdning kan skynde seg litt.

Vi fortsetter å sjekke med mottakelse, som bare ser ut til å bare bry seg, men ikke hell på rommet vårt.

Til slutt, ved hjelp av vår veldig store barmann, kommer vi inn i rommet vårt og luksusen av en dusj ideal før hjerneslaget på 16:00. Akkurat som mottakelse sa. Creative ol ‘mottakelse.

Etter litt hvile, en sårt tiltrengt dusj og klær, er vi tilbake på form og jakter middagen. Vi går ned solnedgang til El Compadre, en absolutt zinger av en meksikansk restaurant.

Vi var ikke sikre på om det var åpent med det første og var i ferd med å gå bort, men tenkte at vi skulle prøve døren først. Takk og lov vi gjorde!

Vi sparker tilbake til en couplE av flammende margaritas og noen av de beste chipsene og salsaen vi har hatt.

Vi har kjøpt to av favorittene våre, som kommer enda bedre ut enn vi forventet. Jeg kjøper Ropa Vieja – en slags trukket svinekjøtt – og Christina får Carne Con Chilli.

Hun har vunnet denne runden, må jeg si. Denne retten er suveren. I stedet for Chilli Con Carne-den klassiske hakketiden vi alle er vant til-er Carne Con Chilli biter av sakte tilberedt storfekjøtt i en deilig chili-saus. Yum!

El Compadre har en så utrolig atmosfære, og den flislagte taket som dekker bodene denne siden av restauranten gjør en nesten gatebehandling til matopplevelsen.

Jeg vet ikke når dette stedet startet opp, men det er klart at det har gått her en stund. Alle boder og møbler er blitt skreddersydd og polstret, og måten den er dekorert på gjør deg sikker på at denne restauranten har overlevd tidene.

Det er også travelt her. På en tirsdag kveld!

Det tremanns mariachi-bandet underholder publikum som drikker i baren og deres liltesanger driver også gjennom til spisestuen.

Idékrukken deres på vei ut er vanskelig å savne. Det er stort, men fortsatt overfylt. Som det må være.

I morges har vi kommet til den vakre byens forstad til Larchmont Village for litt velvære. Det kunne ikke komme på et bedre tidspunkt etter alt det vi gjorde i går!

Larchmont Sanctuary Day Spa er diskret satt tilbake fra veien, og fra det øyeblikket du går inn får deg til å føle deg avslappet.

Etter å ha blitt endret til de mykeste kjolene, samles Christina og jeg i salongen med sin åpne ild, komfortable stoler og hvilestoler og drikkebord.

Vi er her for en parbehandling kalt ReKindle Romance som lover å få oss ideelle tilbake på sporet.

Vi starter med et luksuriøst bad i spaets utrolige gigantiske kobberbad. Det er nok plass til oss begge her (Christina lovet å gå over etter bildet!) Og jetflyene berolige våre reisete muskler og ledd.

Snart nok – akkurat som de siste boblene forsvinner – er det på tide med neste del av behandlingen vår.

I dette rommet spesielt laget for parmassasje, skjemmer våre terapeuter Lisa og Violetta oss først med et ekstraordinært sukker og urtehudpolering som forynger og frisk om huden vår til den er mykere enn den noen gang har vært.

Neste er en 60-minutters aromaterapi-massasje på hele kroppen som sentrerer oss og stresser kroppene våre til vi er helt avslappet. Det er fantastisk.

Vår tid i LA har vært altfor kort, men selv på denne raske turen har vi funnet tid til å komme til vårt åndelige hjem! Du kan virkelig ikke komme til California og ikke ha en In-N-Out.

Vårt høyt elskede triks: Kjøp en dobbel-dobbelt dyrestil-og kjøp deretter pommes frites også!

Vi har kommet til In-N-Out av LAX fordi det også er et av de beste stedene i byen for å se flyene komme inn på land. Se hvor nær den er!

Når flyene flyr ned, tar vi oss tilbake til hotellet vårt som forberedelse til neste etappe av reisen vår.

Til Kansas City, Missouri – og all grillbyen som byen fontener kan kaste på oss!